[linux-baslangic] Re: bir soru (PHP)

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 10:52:15 EST

    baris> bu script dogru olarak calısıyor fakat daha karısık bir script calıstırdıgımda şu hatayı veriyor:
    baris> "Warning: Failed opening '/var/www/dosyadi.php' for inclusion (include_path'.:/usr/share/pear') in unkown on line 0" bu hatayı mysql kullanmaya calistigim dosyalarda alıyorum.

    Gorunen o ki /var/www/dosyaadi.php dosyasini include etmeye calisan bir yer var.
    calismayan bahse konu kodu gonderirseniz daha cok sey soylenebilir. (mumkunse
    ozelden gonderin kodu, ben hatali kismini liste geneline atarim, eger bulursam)

    phpmyadmin'i internetten kolayca indirip web agaciniz altinda bir dizine
    acarak genelde herhangi bir ayara gerek olmadan calistirabilirsiniz.
    ya da paketi actiktan sonra INSTALL ya da README dosyalarindan
    birinde gerekli bilgileri bulabilirsiniz. Knoppix icinde var mi bilmiyorum
    ama hicbir dagitim icinde mevcut degil benim bildigim.

    Saygilar.
    Umut