[linux-baslangic] Re: linuxda usb Qzerinden?= gprs ve xwindow

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 18 Jan 2004 - 19:43:16 EST

    ahmetlinux> Sayın grup üyelerine iyi günler diliyorum. 2 sorumu yazmak istiyorum
    ahmetlinux> 1.Redhat 9.0 (kernel vsde değişiklik yapılmamış) makinada usb data kablosunu
    ahmetlinux> linux boot etmeden taktığımda boot initilazing usb ... safhasında kalıyor
    ahmetlinux> dakikalarca beklemeye rağmen. Linux boot etmiş, Xwindow açılmış makina
    ahmetlinux> kullanılıyorken data kablosunu usb girişine taktığımda ise sistem donup
    ahmetlinux> kalıyor(fare imleci de). Data kablosu takılı değilken Xwindow donanımla
    ahmetlinux> ilgili programa baktığımda usb için Intel ehci-hcd usb- uhci sürücüleri
    ahmetlinux> kullanılıyor gibi bir ifade var. 2. Xwindow açılırken bir an ekranda
    ahmetlinux> makinanın bir önceki kullanımından kalmış kötü(karlı) bir görüntü oluyor ve
    ahmetlinux> bundan sonra xwindow açılıyor. Örneğin makinada önce suse kurmaya başlamışım
    ahmetlinux> ama kurulum tamamlanmadan vazgeçmişim. Sonra redhat kurmuşum. Redhatte
    ahmetlinux> xwindow açılırken bu kötü görüntüde Suse yazısını rahatlıkla görüyorum.
    ahmetlinux> Bununsebebi nedir acaba? Cevaplar için teşekkürler,hayırlı günler. Ahmet
    ahmetlinux> Şimşir

    donanım sisteminiz nedir?

    Benim toshiba notebook'umde X'i her açtığımda daha önceden kalmış X görüntüleri ya da Windows
    görüntüleri geliyor. Ama bu bir problem değil kartın ya da bilgisayarın cache mekanizması
    ya da video kartı hafızasını kullanımla iligli bir durum. problem olacağını sanmam

    redhat 9'daki usb-ohci modullerini yenilemek ile ilgili bir bug var bugzilla icinde.
    fazla aciklayici degil ama bir seyleri yukseltmeniz gerekiyor sanirim.
    redhat 9 icin oyle diyor yanlış anlamadıysam...

    saygilar.