[linux-baslangic] linuxda usb Qzerinden?= gprs ve xwindow

---------

From: ahmetlinux (ahmetlinux@mynet.com)
Date: Sun 18 Jan 2004 - 19:21:17 EST

     Sayın grup üyelerine iyi günler diliyorum. 2 sorumu yazmak istiyorum
    1.Redhat 9.0 (kernel vsde değişiklik yapılmamış) makinada usb data kablosunu
    linux boot etmeden taktığımda boot initilazing usb ... safhasında kalıyor
    dakikalarca beklemeye rağmen. Linux boot etmiş, Xwindow açılmış makina
    kullanılıyorken data kablosunu usb girişine taktığımda ise sistem donup
    kalıyor(fare imleci de). Data kablosu takılı değilken Xwindow donanımla
    ilgili programa baktığımda usb için Intel ehci-hcd usb- uhci sürücüleri
    kullanılıyor gibi bir ifade var. 2. Xwindow açılırken bir an ekranda
    makinanın bir önceki kullanımından kalmış kötü(karlı) bir görüntü oluyor ve
    bundan sonra xwindow açılıyor. Örneğin makinada önce suse kurmaya başlamışım
    ama kurulum tamamlanmadan vazgeçmişim. Sonra redhat kurmuşum. Redhatte
    xwindow açılırken bu kötü görüntüde Suse yazısını rahatlıkla görüyorum.
    Bununsebebi nedir acaba? Cevaplar için teşekkürler,hayırlı günler. Ahmet
    Şimşir