[linux-baslangic] Re: make-init-tools

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 07:04:58 EST

    modul kullanmayacaksaniz sorun yok demektir. yani tum suruculerinizi cekirdeginize gomerseniz, gereksiz eklentileri cikarip kullanacaklarinizi koyarsaniz sorun olmaz.

    sahsen ben oyle kullaniyorum 2.6.1'i. hicbir loaded module yok su an.

    bunun disinda baslangicta 1-2 tane module.dep hatasi alirsiniz, ki bunlar calismanizi pek etkilemez. (cunku bazi script'leri bazi modulleri yuklemeye calisacaktir fakat sizde moduller olmadigindan (cunku siz onlari zaten cekirdege gomdunuz) modul yukleme islemi hata verir ama program nispeten sorunsuz calisir...)

    bunun disinda module-init-tools'u yuklemenizi tavsiye ederim, zaten ufacik bir dosya, bir diskete kolaylikla yazilir:
    http://www.ua.kernel.org/pub/linux/utils/kernel/module-init-tools/

    hatta surada sizin icin guzel bir sey daha buldum:
    http://kerneltrap.org/node/view/1933/5994#5994

    iyi calismalar...

    P.S. yeni yeni kernel hakkinda bilgi edinmeye basladigimdan hatalarim olacaktir. bilen kisiler duzeltirse cok sevinirim...