[linux-baslangic] make-init-tools

---------

From: CELIK Fikri bulent (fikri.celik-renexter@renault.com)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 04:59:21 EST

    arkadaslar ;

    ben kernel 2.6 yi fedoraya derlemek istiyorum
    bir arkadasin yazdigi manual i okuyarak yapacagim bu islemi

    o manual de make-init-tools diye bir packetin yuklenmesini soylemis bu elzem midir ? bu packet fedora cdlerinde var midir ?
    olmazsa ne olur ? nerden bulunur ?
    Cunku su an internet baglantim yok (sadece mail icin var)
    olmadan olmuyorsa derleyemecegim yani .

    tesekkurler.