[linux-baslangic] Ynt: Re: kullanıcı tanımlamalari

---------

From: esmeryak (esmeryak@mynet.com)
Date: Sun 11 Jan 2004 - 14:44:18 EST

    verdiginiz cevaplar icin cok tesekkur ederim aslında mantıksal olarak
    benim istediğim webmin in uzerinde bir kullanıcı tanımlamaktı ama bunun
    aynı zamanda oturum tanımlaması oldugunu zannediyordumm. fakat webmin de
    bir kullanıcı tanımladıgınız zaman linuxta oturum acabilecek bir kullanıcı
        olmadıgını denemelerim sonucu anladım yani webminde bir kullanıcı
    tanımlarsanız sisteme bu kullanıcı webminle mudahale edebiliyor ama
    makinada oturum acamıyor ve user olarak gorulmuyor.yararli olacagini
    zannederek acikladim

    iyi calismalar tesekkurler