[linux-baslangic] Re: Lindows artı ve eksi ?

---------

From: Ozan Enginoglu (email@ozanenginoglu.com)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 17:42:56 EST

    bence lindows gibi bir surumden gecis hic de iyi olmayacakt=C4=B1r senin
    icin. ben sana en kullanici dostu linux olarak dusundugum suse linux u
    tavsiye ederim. sonuncu cikardiklari ayni lindowsdaki gibi gozukuyor...
    yabancilik cekicegini sanmam. zaten linux a yabancilik komut satirinda
    ve program kurma kisimlarinda basliyor. arayuzu kafana hic takma.
    sevgiler.

    On Tue, 2004-02-24 at 22:17, nulk wrote:
    > Merhaba ben linux kullanmak isteyen bir Windows kullanan=C4=B1c=C4=B1s=
    =C4=B1y=C4=B1m.=20
    >=20
    > =20
    >=20
    > Grafik aray=C3=BCz olarak linux ta windows havas=C4=B1 yarat=C4=B1yor, de=
    niliyor, fakat
    > benim ge=C3=A7i=C5=9F s=C3=BCrecimi kolayla=C5=9Ft=C4=B1racak ba=C5=9Fka =
    bir da=C4=9F=C4=B1t=C4=B1m var m=C4=B1 ?=20