[linux-baslangic] Re: Lindows artı ve eksi ?

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 01:28:48 EST

    Suse yast2 ile beraber kullanici ile sistem arasina papaz gibi girdi ve yeni
    bir soyutlama tabakasi koydu.. Nitekim kullanici sistem uzerindeki manuel
    degisiklik yapma yetkisini kaybediyor ve bu linux prensibi acisindan cok hos
    bir durum degil zira hata bulma ve ayni sistemi baska bir kisiyle paylasimini
    zorlastiriyor.. Suse bir alman markasi olmasina ragmen buradaki arkadaslar
    Suseden bu sebeble kaciyorlar.. Ben yeni bir kullanici icin Mandrake dogru
    secim olur derim zira yeni kullanici icin en zor durum hardware tanitimi.
    Eger dagitim bunu otomatik yapmaz ise ya da yapmak icin gerekli donanimi,
    kullanicinin anlayabilecegi sekilde, bir arayuz ile bulmaz ise sonucun husran
    olacagini soylemek yanlis olmaz sanirim
    Mandrake icin yazilan urpm paketi de program yuklemeyi memnun edecek derecede
    kolaylastiriyor.. Neden olmasin derim..

    --
    Gentoo Linux 1.4
    www.yilmaz-cankaya.de