[linux-baslangic] en rahat anlasılır ve en kolay programlama dili hangisi

---------

From: Serdar Göncü (sgoncu@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 25 Feb 2004 - 10:31:45 EST

    Merhaba arkadaşlar,

    Üniversitede lisans eğitiminde Turbo Pascal gösterdiler. Öncesinde de biraz
    basic bilgim vardı. Benim istediğim mühendislik hesaplamalarının
    yapılabildiği, modelleme çalışmalarında kullanılabilecek ve oluşturulan
    programcığın görsel ortamda da oluşturabileceğim bir programlama dili
    kullanmak istiyorum. Programlama dillerinin mantığına 3 aşağı 5 yukarı
    hakimim, ama insan kendi işleriyle uğraşırken arada sırada kullanacağı bir
    kaç ufak program tasarlamak için günlerini harcayıp programlama öğrenmek çok
    zor oluyor. Bİr arkadaş C # (C sharp) önerdi. Bunun hem windows ortamında
    hemde linux ta kullanabilirmiyim.? Veya bunun yerine daha farklı bişey
    önerebilirmisiniz? Biliyorum biraz işin kolayına kaçıp hem kolayca
    programlama yapabileceğim hemde çok işimi görcek birşey istiyorum.

    YArdımlarınız ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler

    eveleme