[linux-baslangic] Re: NTFS Dosya sistemini Fedora dan QF=FDso-8859-9=3Fq=3Fg=F6rmek.=3F=FD?=

---------

From: Gurkan ASLAN (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 20:10:32 EST

    Kolay gelsin;
    Zaten NTFS mount etme konusuna tamamen read only bakmak gerekmektedir.
    NTFS'e yazmayi denemek bile yanlis olur diye dusunuyorum cunku zaten
    okumasi bile problemli... Her dosyayi okumayabiliyor NTFS sistemden...

    Ayrica eger windows tarafiyla tam iletisim kurmak isteyenler varsa
    ayiracaklari bir fat32 partition veya umsdos ile bu problemi
    cozebilirler...

    Iyi Calismalar

    Gurkan ASLAN