[linux-baslangic] Re: NTFS Dosya sistemini Fedora dan QF=FDso-8859-9=3Fq=3Fg=F6rmek=2E=3F=?=

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 19:59:23 EST

    Merhaba,

    su ana kadar anlatilanlar ile ntfs disk bolumundeki bilgileri bir sorun=20
    olmadan okuyabilirsiniz. Eger bu disk bolumune yazmak isterseniz tavsiyem=20
    (eger mumkunse) onemli belgelerinizi yedeklemenizdir. NTFS disk bolumune=20
    yazma islemi nedeniyle dosya sistemi yapisinin az da olsa bozulma olasiligi=
    =20
    vardir. (zaten bu proje deneyseldir)

    Cekirdegi derlerken ntfs dsk bolumune yazma destegi vermediyseniz sonradan=
    =20
    kurulup size bu destegi veren rpm paketlerini kullanabilirsiniz.

    Hoscakalin.

    C.Hakan POLATKAN [EfsaneLinux.Org]

    =2D --

    Per 19 =DEub 2004 02:36 tarihinde, Gurkan ASLAN =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FD:=
    =20