[linux-baslangic] Re: Visual BAsic

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Wed 18 Feb 2004 - 19:49:44 EST

    Merhaba,

    ehh biraz komik olacak fakat gbasic ile gwbasic birbirine karismis ya da ek=
    sik=20
    yazilmis olabilir mi ? Belki de Gurkan Bey'in dedigini gibidir. (QuickBasic)

    Basliktan aklima birsey geldi. Elinde hali hazirda Visual Studio ya da Visu=
    al=20
    Basic lisansi olanlar Linux ustunde sorunsuz bir sekilde bu paketlerini=20
    kullanabiliyorlar. (cxoffice) Ben denedim.

    Lisans satin almis olup ta kendini Windows'a bagimli hissedenler bu yolu=20
    deneyebilirler.

    Hoscakalin.

    C.Hakan POLATKAN [EfsaneLinux.Org]

    =2D --

    Per 19 =DEub 2004 02:33 tarihinde, Gurkan ASLAN =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FD:=
    =20