[linux-baslangic] Re: Disk acilmiyor..!!! Knoppix cozumu

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 05:27:37 EST

     Makina uzakta ve siz hata mesajlarini goremiyorsaniz,fsck.ext2
    /dev/hdaX i nasil yazacaksiniz?Hata tam olarak nedir?Hangi
    dagitimi kullaniyorsunuz?Zira cogu dagitimin rescue secenegi
    var.Dagitiminizin cdsini takar,kurar gibi yapar sonrada boot
    ekranina rescue yazarsiniz.
    Baska bir cozum ise elinizde Knoppix cd si varsa fsck.ext2 /dev/hdaX
    yaparsiniz,diskleri mount eder yedeklerinizi almaya calisirsiniz.