[linux-baslangic] Re: Acil! Disk acilmiyor..!!!

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 04:58:56 EST

    tesekkur ederim Davut Bey. Ancak bir sey daha sormak istiyorum. teorik
    olarak baya bir okusam da pratik olarak linuxla baya az tecrubem var. ve
    daha 2 ay oldu linuzla tanisali. O nedenle acimayan bir bilgisayarda (ki
    boot islemi sirasinda bu atalari aliyorum) verdiginiz komutu nasil ve ne
    sekilde calistirabilecegim konusunda da biraz aydinlatabilirseniz cok
    sevinirim. Tesekkurler

    Gokhan UYE