[linux-baslangic] Re: DNS sunucu listesi ?

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 16:34:00 EST

    nulk> Merhaba bana DNS server adresleri lazım bu aralar, bazı problemler
    nulk> yaşıyorum, yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Bugunlerde mesajlara hep alakasiz sekilde atliyorum. Iste bi tane daha:

    Yasadiginiz sorunlar herhalde telekom'un dnslerinden kaynaklaniyordur :)
    Benimkiler ondan kaynaklaniyor. O yuzden:

    - internet cikisimi saglayan bilgisayar uzerinde named calistirdim
    (default ayarlarla caching-only olarak calisiyor sanirim)

    - /etc/resolv.conf dosyasinin en basina 127.0.0.1 ekledim

    - tum clientlarin dns server olarak onu kullanmasini sagladim.

    Saygilar.
    Umut