[linux-baslangic] Re: hostname

---------

From: Levent GÜZEL (l_guzel@softhome.net)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 16:33:11 EST

    "/etc/hosts" ve "/etc/sysconfig/network" dosyaları içinde makine adını
    buldum. /etc/hosts dosyasındaki makine adını değiştirmem bir fark
    yaratmadı yada ben anlayamadın. Ama /etc/sysconfig/netvork dosyasında
    makine adını değiştirince makine adı değişti. Yanlız bu seferde
    bilgisayar açılırken lpd bad host name gibisinden bir hata veriyor.
    Sanırım lpd başlatılmıyor. lpd config dosyasını bulmuştum ve gene
    sanırım makina adı ayarlabması gerekiyor ??????? (gelecek linux 2.0
    kullanıyorum)
    şimdidem teşekkürler