Re: [Linux] yedeklemeyi yerine koymak

From: abdullah (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 29 Dec 2004 - 23:40:41 EET

yedeklemeyi nasil ve nereye yaptiniz. detay anlatin ki SSS'lere
yerlestirelim. bolece sizden SSS'lere katki olsun.

yedeklemeye alternatif olarak partition'lama da yapabilirdiniz. bu
konuda detay isterseniz onu da ben yazim. linux acayip keyifli ve
kurtarimi iyi bir sey. sadece sizin isteginize uygun dogru kurma muhim.

dostlukla,
abdullah

Deniz Guman yazmış: