Re: [Linux] oepnoffice 1.1.4 ftp.linux.org.tr ve sunsite.bilkent te

From: abdullah (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 29 Dec 2004 - 23:36:30 EET

merbalar,

OpenOffice 1.1.4 hepimize hayirli olsun. 2005'e girmeden yeni surume
kavustuk.

indiremeyenler ankara'da benden de alabilir. hani o kadar kasmadan alim
derlerse bana mail atsinlar. amule'den de alinabilsin diye paylasima
koyacam.

2.0 cikinca bir kutlama yapalim bence. :))

dostlukla,
abdullah

Görkem Çetin yazmış: