Re: [Linux] Servis Sunucuları...

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sat 25 Dec 2004 - 04:13:22 EET

Selam,

> Gigabyte GA-6VXE7 anakart
> İntel Celeron 500 Mhz 128 Cache işlemci
> 16 Mb. Asüs S3 savage 4 Ekran kartı
> 256 Mb. 133 Mhz Sdram

Bu sistem ile KDE'nin yavaş açılması son derece doğal :)

AMD 2.8 ve 512DDR ram (swap yok) ile benim kullandığım makinanın açılması 23sn
(11sn konsol) sürüyor. Ona göre hesaplayın.

> Birde bir arkadaşım fazladan servis sunucularını kapat
> hızlandırır demişti bu gerçekmi ve gerçekse servis
> sunucuları nerden kapanıyor söylermisiniz ve son olarak Linux
> umu hızlandırmak için yapılan ince ayarlar yada
> yapılması gereken herhangi birşey varmıdır
> cevaplarınızı bekiyorum şimdiden sizlere teşekkür
> ediyor linux dünyasına başarılar diliyorum...

Gerçek.

Kullanılan kernel versiyonuna göre çeştli ince ayarlar yapılabilir ama sizin
sisteminizde uçmasını bekleyemezsiniz.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri