[Linux] Servis Sunucuları...

From: ßy HellMarch (hellmarch@hotmail.com)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 00:30:30 EET

Selam Slackware 10.0 KDE ara yüzü kullanıyorum çok ağır
işliyor özellikle internet sayfası açtığımda hele
pencere sayısı üçü geçtimi bilgisayar iflas ediyor adeta konqueror
biraz daha insaflı Mozilla ya göre ya aslında linux ve KDE
ağır işliyor biliyorum ama bendeki haddinden fazla gibi
geliyor bana sistemimde aslında o kadar yüksek donanımlara sahip
değil ama ondanda olacağını sanmıyorum ama buna siz
karar verin sistemim şöyle:

Gigabyte GA-6VXE7 anakart
İntel Celeron 500 Mhz 128 Cache işlemci
16 Mb. Asüs S3 savage 4 Ekran kartı
256 Mb. 133 Mhz Sdram

Birde bir arkadaşım fazladan servis sunucularını kapat
hızlandırır demişti bu gerçekmi ve gerçekse servis
sunucuları nerden kapanıyor söylermisiniz ve son olarak Linux umu
hızlandırmak için yapılan ince ayarlar yada
yapılması gereken herhangi birşey varmıdır
cevaplarınızı bekiyorum şimdiden sizlere teşekkür
ediyor linux dünyasına başarılar diliyorum...