Re: [Linux] Kullanýcýlarýn disk kullanýmlarý

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@farabi.ktu.edu.tr)
Date: Wed 15 Dec 2004 - 13:08:49 EET

Merhaba,

http://www.gelecek.com.tr/index.php?o=dok_kota
http://www.tldp.org/HOWTO/Quota.html

bu iki belge kota işlemlerini nasıl yapacağınızı anlatır.

Kullanıcıların kotalarını öğrenmeleri için en pratik çözüm usermin olacaktır.

Bu arada ufak bir not eğer mail server olarak sendmail veya postaları
kullanıcların home dizininde tutmayan başka bir program kullanıyorsanız.
Bunun için /var dizininede kota koymanız gerekecektir.

Sal 14 Ara 2004 10:55 tarihinde, Mustafa Celik şunları yazmıştı: