RE: [Linux] klavye sesimi mouse sesimi ?

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Wed 15 Dec 2004 - 12:53:48 EET

On Wed, 2004-12-15 at 12:14 +0200, Serdar KÖYLÜ wrote:
> Selamlar..

Selamlar,

> Bunlar icin sormaya gerek yok hocam. Uygun gördüğünüz her mesajı
> koyabilirsiniz SSS veya benzeri yerlere.

Hocam bir ipucu ekleyeyim istedim. Listelere yazdıklarınızın SSS'e uygun
bir yanıt olduğunu düşünüyorsanız, sss@linux.org.tr adresine
CC'lerseniz, Alper'in ve sss-cg'deki arkadaşların gözünden kaçmamış
olur, diye düşünüyorum; ama bu benim fikrim, Alper o listede kalabalık
istemeyebilir, Alper? :)

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/