Re: [Linux] Mandrake neden benden nefret ediyor :(

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 03:54:02 EET

On Sat, 11 Dec 2004 03:24:52 +0200
zeki burak ata <zakkeylnx@gmail.com> wrote:

> Anlamıorum gerçekten ilginç herkes kurar kurmaz internete çıkarken
> benim mandrakem
>
> başlangıçta eth0 ı bile başlatamıor??ben bunu hakedecek ne yaptım?10.0
> da da 10.1 de de
>
> yaptı bunu(2 side pc extranın verdiği cdlerdir).
>
> donanım bilgisine baktığım zaman aygıt olarak tanımlı."configure your
> computer " kısmında
>
> internet bağlantısını yapılandırırken aygıt olarak eth0 ı
> seçiyorum.herşey çok güzel giderken
>
> net bağlantısnı kotnrol etmek istermisiniz dior bende ewet diorum
> internet bağlantınız yok dior.

> [...]

 Belki ethernetinizi dogru ayarlayamiyordur. /var/log dizininde
messages, syslog gibi dosyalarda konu ile ilgili fikir verecek birseyler
(misal bir hata mesaji) bulacaginizi tahmin ediyourm.

--
 Onur Kucuk                                      Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                     but wisdom listens