Re: [Linux] Mandrake neden benden nefret ediyor :(

From: Ahmet YILDIRIM (ahmet.yil@gmail.com)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 09:30:13 EET

Mandrakede bende baslangicta eth0 baslatilamadi diyor ama internete giriyor.
Bunun nedenini arastirdigimda ag gecidini ve dns makinesinin IPsini yazip
ayarladigimda eth0 duzgun baslatilabiliyor.
Senin internete girememen cok sacma(DHCP serverın oldugunu varsayiyorum).
Mandrake ilk kurulumdan sonra eger DHCP client yuklu ise(eger
kurcalamadiysan yuklu gelir) internete girer.

Bir de Mandrake control center dan yeni internet baglantisi olusturmayi
dene. Arabirim olarak eth0 sec. bakalim nolacak.

saygilar
Ahmet YILDIRIM