[Linux] Mandrake neden benden nefret ediyor :(

From: zeki burak ata (zakkeylnx@gmail.com)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 03:24:52 EET

Anlamıorum gerçekten ilginç herkes kurar kurmaz internete çıkarken
benim mandrakem

başlangıçta eth0 ı bile başlatamıor??ben bunu hakedecek ne yaptım?10.0
da da 10.1 de de

yaptı bunu(2 side pc extranın verdiği cdlerdir).

donanım bilgisine baktığım zaman aygıt olarak tanımlı."configure your
computer " kısmında

internet bağlantısını yapılandırırken aygıt olarak eth0 ı
seçiyorum.herşey çok güzel giderken

net bağlantısnı kotnrol etmek istermisiniz dior bende ewet diorum
internet bağlantınız yok dior.

Benim mandrakem "lo" yu kullanmaktan vazgeçmek istemiyor.Suse den
sonra tekrar bi

denemek istedim ama gene olmadı.heralde benim başka bir donanımımda
sorun var diye

düşünüorum.Ama o zaman neden suse de nete çıkabilior idim?Neyse
aydınlanmama yardımcı

olursanız sevinirim?hevesim kırıldı zaten şimdi fedora indirmeye başladım

herkese teşekürler