Re: [Linux] logout olmadan bir baska kullanci ile giris yapmak

From: abdullah (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 12:01:11 EET

mandrake'de yeni oturuma basla bu isi yapıyor. f7 gecerli X oturumunuz
f1 den f6 ya kadar olan text mode oturumunuz. Yeni Oturuma Basla deyince
de f8 oluyıor. ctrl+alt+fx (x=1 den x=9'a) ile de gecis yapiyorsunuz.

ama komut satirindan nasil olur bilemiyorum.

iyi calismalar,
abdullah

onuryalazi@mersin.edu.tr yazmış: