Re: [Linux] Flash: Mandrakelinux 10.1 Official I

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 11:08:47 EET

Merhabalar,

Quoting cyber <mucahitcan@gmail.com>:

> Ben Mdk 10.1 Community kurdum. Officialle farkı nedir? Linuxla ilk defa
> tanıştım. Linuxnet dergisinin verdiği cd ler. Kurulumda sorunla
> karşılaşmadım.Donanımları kendisi tanıdı. Ancak komutları pek iyi
> bilmediğim için program kuramıyorum. Örneğin XMMS proramını kurarken
> ne olduğunu çözemediğim gdk diye bişey istiyo. Çalışması sorunsuz.
> Tabi sadece basit iÅŸlemleri yapabiliyorum.

Community ile Official arasindaki fark, yeni paketler ve bu paketlerin "daha"
kararli surumleri.
Program kurarken Mandrake Control Center arayuzunu kullanabilirsiniz.(Ama Linux
komutlari bilmeniz her zaman icin gerekli.)
Sozune ettiginiz GTK, XMMS programinin bagimli oldugu bir pakettir.

Program kurma isleminde URPMI kullanmanizi tavsiye ederim.
(URPMI kurulum ve kullanim hakkinda bilgi icin; http://www.linux-
sevenler.org/acemi?wid=344&func=viewSubmission&sid=634 )

--
Arda Çetin                 : arda~linux-sevenler.org
LinuxMarket Store          : http://www.linuxmarket.org