[linux-baslangic] Re: ntfs =?utf-8?q?format=C3=BD?

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 29 Aug 2004 - 18:44:03 EEST

On Sat, 28 Aug 2004 20:19:32 +0300
"A. Murat Eren" <meren@comu.edu.tr> wrote:

> Merhabalar,

> Cekirdeginizin ntfs destegi yoktur, ftp.linux.org.tr'den yeni
> cekirdek
> derleyip ya da -insanlarin soru sorarken hangi dagitimi kullandigini
> soyleme aliskanligini listelerde iyice kaybettik- dagitiminizin kernel
> source paketini kurarak ntfs destegi ile yeniden kernel derlemeniz
> gerekiyor..

 Aslinda http://linux-ntfs.sourceforge.net/rpm/index.html adresinden
ilgili rpm ler kurulursa da sorun cozulebilir.

 Soru sorma kismina gelince, evet konu ile ilgili oldugu surece detayli
olarak "sunu yaptim, su hata mesajini aldim, su dagitimi kullaniyorum"
gibi bilgiler soru sorulurken mutlaka verilmeli. Karanlikta kor atis
yapmak yerine vaktimi faydali olabilecegim sorulara yonlendirmeyi tercih
ediyorum.

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens