[linux-baslangic] Re: ntfs =?utf-8?q?format=C3=BD?

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 20:19:32 EEST

 Merhabalar,

On Saturday 28 August 2004 23:17, azer wrote:
> bugün sabit diskimdeki ntfs dosya sistemli bir bölümü sisteme bağlamaya
> çalıştım fakat bana yanlış dosya sistemi falan gibi bir hata verdi. ayrıca
> fstab dosyasında da ntfs formatlı iki bölümüm gözükmüyor. acaba rh ntfs
> dosya sistemini bağlama işlemi için kabul etmiyor mu ya da benim fstab
> dosyasının konfigürasyonunu mu yapmam gerekiyor?

 Cekirdeginizin ntfs destegi yoktur, ftp.linux.org.tr'den yeni cekirdek
derleyip ya da -insanlarin soru sorarken hangi dagitimi kullandigini soyleme
aliskanligini listelerde iyice kaybettik- dagitiminizin kernel source
paketini kurarak ntfs destegi ile yeniden kernel derlemeniz gerekiyor..

> bi de audio cd'leri neden
> bağlıyamıyorum? wron fs type, bad option gibi bir iki hatadan birinin
> gereçekleşmiş olabaileceğini yazıp cd'leri bağlamıyor. yardımcı olursanız
> sevinirim.

 Audio CD'lerin mount edilecek bir dosya sistemi yoktur uzerlerinde, onlari
kullanacak olan CD calici uygulama CD'lerinizi okuyacaktir, merak etmeyin.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>