[linux-baslangic] Re: kylix den yuzum gulmeyecekmi :(

From: Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Sun 29 Aug 2004 - 15:57:30 EEST

Merhaba,
/etc/profile dosyasinin sonuna asagidaki satiri ekleyin. YOL seklinde
yazdigim kisma Kylix'in kurulu oldugu dizini yazin. (/usr/local/kylix3
gibi...)

export LD_LIBRARY_PATH=/YOL/bin:$LD_LIBRARY_PATH

Degisikligin aktif olabilmesi icin ya logout/login islemini yapin ya da
"source /etc/profile" komutunu verin.

Kylix'i kendi kullanici hesabiniz ile ev dizininize kurduysaniz, ev
dizininizde .bash_profile dosyasini olusturun (eger dosya yoksa) ve
icine asagidaki satirlari yazin.

#!/bin/sh
export LD_LIBRARY_PATH=/YOL/bin:$LD_LIBRARY_PATH

Bu degisikligin de aktif olmasi icin ya logout/login islemini yapin ya
da "source ~/.bash_profile" komutunu verin.

Hoscakalin.

--
Hakan POLATKAN
--

AbLuKA AbLuKA yazmış: > selam arkadaşlar > kylixin enterprise surumunu uzuuuunn uraşlar sonucu indirebildim bide > başımıza torrent midir nedir onu çıkarmışlar vela havli :-) neyse > > guç bela kurduk açtık yaptık işte hello world tipi bişi test etmek için bu > çark işaretli guya çalışan dosya oluştu > çift tıklıyorum yok tek tıklıyorum yok konsoldan açıyorum yok :-( > program çalışmıyor ne form geliyor neden başka bişi > nerde hata yapıyorum? > > bu arada > kullandığım sistem debian netden indirilen surumu > şimdiden teşekkurler --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>