[linux-baslangic] Re: Debian Sarge ve GRUB sorunu

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Thu 05 Aug 2004 - 16:33:24 EEST

http://www.uruk.org/orig-grub/errors.html' dan ...

> "Hard Disk Error"
>
> This error message will occur if the Stage 2 or Stage 1.5 is being
read from a hard disk,

> and the attempt to determine the size and geometry of the hard disk
fails.

diskteki butun partitionlari silip yeniden olusturmanizi ve bad sector
taramasi yapmanizi tavsiye ederim.
ayrica ranish partition manager araci ile boot simulasyonu yaptirarak
diskinizin boot sectorunde bir sorun olup olmadigini ogrenebilirsiniz

bu arada neden 13 cdyi de indiriyorsunuz ki? 1.cd yi indirip geri
kalanini apt-get ile kurmak cok daha bandwidth ve sure dostu bir is
olacaktir.