[linux-baslangic] Debian Sarge ve GRUB sorunu

From: Cem Cetintas (M.Sc.Stud.Cem.Cetintas@science.ankara.edu.tr)
Date: Thu 05 Aug 2004 - 16:09:21 EEST

Merhabalar,
Dun buyuk bir hevesle Debian Sarge'in 13 CD sini de indirip kurmaya basladim.
Kurulum sirasinda herhangi bir sorunla karsilasmadim ancak ne yaparsam
yapayim kurulumdan sonra sistemi boot edemedim. Her denememde acilista GRUB
Disk Error hatasini aliyorum. Makinamda baska bir isletim sistemi yok ve
GRUB'i yapilandirirken bootable flag'i on olan bolumu kullanmasi icin
ayarliyorum. (/dev/hdax seklinde) ancak sonuc degismiyor. Ayni sorunu MBR'ye
yazdirdigimda da yasiyorum. Daha once iki GNU/Linux dagitimi daha kullandigim
makinamda boyle bir sorun yasamadim. Nerede hata yaptigimi bulamadim kisacasi
hevesim kursagimda kaldi :) Acaba daha once bu sorunla karsilasaniniz oldu
mu?