[linux-baslangic] Re: wine + ibs_realtrade problemi

From: Emre Kadioglu (emrek@dizla.com)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 23:40:53 EEST

IBS yi hic denemedim ama bildigim kadariyla ibs den veri alabilmek icin
tvkartı gerekiyordu. ve wine tv kartini emule edemiyor sanirim
calistirsaniz da verileri alabileceinizi zannetmiyorum. Ben foreksi
calistirmayi denemistim onda receiverin driver ı olmadigi icin veri
alabilmek imkansiz di. IBS euroline foreks vs vs bildigim kadariyla
visual basic le yazilmis programlar. tahminimce hepsini sorunsuz
yuklemek icin visual basic runtime 5-6 dcom98 microsoft script i falan
wine icindeki sanal windows a kurmaniz lazim. gecen sene falan eurobar i
sorunsuz calistiriyodum tabi o internet ten aliyodu veriyi.

04-08-2004 Çarşamba günü saat 11:01 sularında, Ergin ALTINTAS ded
i ki: