[linux-baslangic] wine + ibs_realtrade problemi

From: Ergin ALTINTAS (ealtintas@dho.edu.tr)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 11:01:12 EEST

IBS RealTrade isimli programın tam sürümünü windows xp altında
kullanıyorum ve
Linux işletim sistemi altındaki WINE isimli windows emülatörü ile
 çalıştırmak
istiyorum. Bu program borsa verilerini, portföyümü anlık takip etme
ye ve
anlık emir vermeye yarıyor. Gün içinde çeşitli zamanlarda sır
f bu program
için sistemi restart etmek zul geliyor. VMWare kurmak için ise yeterli
alanım
yok.

Şimdi problemimi açıyorum:

Wine altında kurulum sorunsuz gerçekleşiyor. Daha sonra ilk çalı
ştırmada,
liveupdate programı da sorunsuz çalışıyor. Daha sonra IBS RealTra
de 2.0 diye
programın açılış diyalogu çıkıyor. Diyalaog içinde sıra
yla "Realtrade'i
seçtiğiniz için teşekkür ederiz, Program yükleniyor... Registry
 taraniyor...
Modüller yükleniyor" yazıları yazıyor, fakat sonra "Failed to cre
ate script
engine. Cannot execute script hatasını" alıyorum. Hataya ilişkin ek
ran
görüntüsü http://ergin.altintas.org/wine/wine-realtrade.png adresin
de mevcut.
Hatayı OK diyip geçiyorum. Sonra program açılıyor gibi oluyor pen
cerenin
çerçeve kısmı filan geliyor, ancak pencerenin iç görüntüs
ü geleceği sırada
komple kapanıyor, ekrandan kayboluyor.

Bu hatayı neden dolayı aldığımı ve nasıl düzeltebileceğim
i söyleyebilir
misiniz? Hatada "script engine" diye bahsedilen program ne olabilir.
Realtrade'i wine altında çalıştırabilmem için önce başka li
brary'ler kurmam
mı gerekiyor? Hangileri? Wine altinda IBS RealTrade kullanan var ise yard
ımcı
olabilirlerse çok memnun olurum.

Teşekkürler.

Not: Bahsekonu şirketle irtibata geçtim fakat henüz cevap alamadım.
=2D-
www.yapay-zeka.org