[linux-baslangic] wine+ ibs_realtrade problemi

From: emrek@dizla.com
Date: Wed 04 Aug 2004 - 23:33:31 EEST

IBS yi hic denemedim ama bildigim kadariyla ibs den veri alabilmek icin
tvkartı gerekiyordu. ve wine tv kartini emule edemiyor sanirim
calistirsaniz da verileri alabileceinizi zannetmiyorum. Ben foreksi
calistirmayi denemistim onda receiverin driver ı olmadigi icin veri
alabilmek imkansiz di. IBS euroline foreks vs vs bildigim kadariyla
visual basic le yazilmis programlar. tahminimce hepsini sorunsuz
yuklemek icin visual basic runtime 5-6 dcom98 microsoft script i falan
wine icindeki sanal windows a kurmaniz lazim. gecen sene falan eurobar i
sorunsuz calistiriyodum tabi o internet ten aliyodu veriyi.

Yaklasik 1 senedir linuxte borsa programlarıyla uğraşıyorum.
bilgisayarımda windows yüklü olmasının tek nedeni Metastock kulllanmam. Ama Gecen ay vmware üzerine Metastock yükledim ayni bilgisayardaki windows tan iki kat daha hizli calisti. Aklınızda bulunsun buda.
Linux de borsa için daha alinacak çok yol var en basitinden websitelerinin çoğu internet explorera uygun yapılmış ve java matrix gibi uygulamaların hepsi ms java kullanilarak yapılmış.
bu tarz sorunları crossover la yüklediğim internet explorerla hallettim gerçi.

Kısaca pek umutlanmayın. Ayrica wine yerine crossover ı da deneyebilirsiniz. Belki o daha iyi sonuç verir. gelişmeleri buraya yazarsanız sevinirim.

iyi çalışmalar, bol kazançlar ve krdm* li günler :)