[linux-baslangic] Re: Clam & Amavis Neden ?

From: Umut Besler (umutbesler@umutbesler.com)
Date: Tue 03 Aug 2004 - 10:50:16 EEST

clam ve amavis birbirinden farkli programlar
clam bir antivirus programi
amavis ise postfix ile clam arasinda bir kopru olusturan bir program
amavis ayrica baska ek programlarlada baglanti kurabiliyor (spamassassin
gibi)
http://www.ijs.si/software/amavisd/ adresinde hem amavisd hemde dokuman
mevcut.