[linux-baslangic] Clam & Amavis Neden ?

From: Namik SARI (grup@gnoft.com)
Date: Tue 03 Aug 2004 - 20:43:46 EEST

Arkadaşlar merhaba,
Sistemimde Postfix & MySQL kullanıyorum. ek olarak antivirus ve
antispam yazılımı kurmak istedim ancak incelediğim
dokümanlarda Clamav ve Amavis yazılımlarının ikiside antivirus
yazılımı olarak geçiyor ve kurulum konfigurasyon örneklerinde
her ikisi birden kuruluyor.

- Neden 2 antivirus yazılımı birden kurulur? ikisinin birden
kurulmasının avantajı nedir ?

- Clamav ve Amavis'in farkı nedir ?

- Postfix ile birlikte kullanılacağını düşünürsek
hangisi mantıklı çözümdür ?

- Yararlanabileceğim iyi bir setup guide sitesi varmı.

Çok Teşekkürler.