[linux-baslangic] Re: Mail,firewall ve proxy server

From: Alper Oguz (alper@aden.biz)
Date: Mon 02 Aug 2004 - 16:10:44 EEST

On Mon, 2004-08-02 at 15:59, Soner Küpeli wrote:
> Arkadaşlar merhaba...Daha önce de bu tip bir soru sormuştum ama
> yanıt
> alamadım.. Bir ofise hem firewall,hem proxy server hem de
> dışardaki mail
> server'dan mailleri çekecek ve yerel ağa dağıtacak bir mail
> server
> kuracağız..Bunlar için neler ve nasıl yapmam gerekiyor?..
> Örneğin Astaro
> adlı bir firewall var..Bununla proxy ve firewall olabilir gibi ama
> mail
> opsiyonunu ekleyebilirmiyiz buna? Bu olmazsa da herhangi bir linux
> [...]
Astaro guvenlik icin özel hazirlanmis bir dagitim, hic kullanmadigimdan
Astaro acisindan bilemeyecegim.

Bunlarin hepsini her linux dagitimi ile yapabilirsiniz. Tavsiyem hangi
linux dagitimini daha cok kullandiysaniz onunla yola cikmaniz. Ama
kisisel olarak basitlik-sadeliginden dolayi Slackware'i tercih ediyorum.

kolay gelsin

--
Alper Oguz <alper@aden.biz>

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part