[linux-baslangic] Mail,firewall ve proxy server

From: Soner Küpeli (destek@3dbilisim.com.tr)
Date: Mon 02 Aug 2004 - 15:59:47 EEST

Arkadaşlar merhaba...Daha önce de bu tip bir soru sormuştum ama
yanıt
alamadım.. Bir ofise hem firewall,hem proxy server hem de
dışardaki mail
server'dan mailleri çekecek ve yerel ağa dağıtacak bir mail
server
kuracağız..Bunlar için neler ve nasıl yapmam gerekiyor?..
Örneğin Astaro
adlı bir firewall var..Bununla proxy ve firewall olabilir gibi ama
mail
opsiyonunu ekleyebilirmiyiz buna? Bu olmazsa da herhangi bir linux
sürümü ile istediklerimizi gerçekleştirebilirmiyiz?
Lütfen yardımlarınızı bekliyorum..Teşekkürler...