[linux-baslangic] Re: gelecek linux

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Sat 24 Apr 2004 - 13:55:21 EEST

Merhaba,

GLB hic kullanmadim ama lexmark z22 model printerim mdk 9 da cok guzel
calisiyodu.
eger printerinizin modeli listede yoksa yakin modelleri deneyebilirsiniz.
ayrica gimp-print paketi kurulu deilse mutlaka kurun.
Scanner icin xsane i actiginizda nasil bir hata msg i verdi usbview
programindan baktiginizda
scannerinizi gorebiliyor musunuz? google da bir arama yaptiniz mi ?

Mandrakenin denetim masasinda guzel bir scanner tanitma araci vardi
isterseniz bir de mandrakeyi deneyin biraz hantaldir ama sizi basta zorlamaz

Hakan Civelek wrote:

> Merhaba,
>
> Celleron 1.7 512 ddr ram 40 gb Hard-disk open-oem bir makinam var.
>Gelecek Linux 3.0 kurdum. ama printer ve scaner tanıtımını yapamadım.
>Lexmark z25 printer ve Mustek 1200 tarayıcım var. USB bağlantısı
>kullanıyorum. Ayrıca bir adet webcam var no-name onu tanıtmayı hiç
>denemedim. USB çoğaltıcı kullanıyorum sorun olur mu? Linux kullanmaya
>başlamak için tercihim doğru mu? Yardımlarınız için Teşekkürler.
>
>Hakan C.

>Turko Sigorta Aracılık Hizmetleri Ltd.Şti.
> [...]

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin