[linux-baslangic] mail sifre

From: Secil Cilengir (secil.cilengir@students.comu.edu.tr)
Date: Sat 24 Apr 2004 - 20:35:54 EEST

Merhaba arkadaşlar

Mandrake 10.0 kullanıyorum. Gaim msn messenger şifremi kabul ediyor ve
açıyor fakat icq bağlantımda şifre hatası veriyor. Maillerimi de kontrol
edemiyorum çünkü kullanıcı adı veya şifre hatası veriyor.

Ne yapmalıyım? (Şifre ve kullanıcı isimlerimde ve şifrelerde problem yok
windows sisteminde açabiliyorum)

Teşekkürler
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin