[linux-baslangic] gelecek linux

From: Hakan Civelek (hcivelek@www.turkosigorta.com)
Date: Sat 24 Apr 2004 - 12:52:35 EEST

     Merhaba,

     Celleron 1.7 512 ddr ram 40 gb Hard-disk open-oem bir makinam var.
Gelecek Linux 3.0 kurdum. ama printer ve scaner tanıtımını yapamadım.
Lexmark z25 printer ve Mustek 1200 tarayıcım var. USB bağlantısı
kullanıyorum. Ayrıca bir adet webcam var no-name onu tanıtmayı hiç
denemedim. USB çoğaltıcı kullanıyorum sorun olur mu? Linux kullanmaya
başlamak için tercihim doğru mu? Yardımlarınız için Teşekkürler.

Hakan C.

Turko Sigorta Aracılık Hizmetleri Ltd.Şti.
Elmalı Mah. Cumhuriyet Cd.
Gültekin İş Hanı No: 70/401
07100 Antalya
Tel :+90 242 2430160
Fax :+90 242 2430161
turko@turkosigorta.com
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin