[linux-baslangic] Re: active directory

From: Suleyman Demirkeser (linuxpostaturk@yahoo.com)
Date: Sat 24 Apr 2004 - 12:26:05 EEST

bu konuyu araştıracağım ilgilendiğiniz için teşekkürler
"Kemal M. Ergur" <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com> wrote:On Sat, 2004-04-24 at 11:05, Suleyman Demirkeser wrote:
> okulda ogrencilerin kullanimina acik bir bilgisayar odamiz var
> yalnız burada sadece kayıtlı kullanıcılar kullanabiliyor bilgisayarları
>
> bundan dolayı kullanıcıların isimleri ve sifreleri var.
>
> Su an makineler windows ve ben buraya kullanabilsinler diye linux kurmayı istiyorum ama bu nasıl olacak. kullanıcıların sifrelerinin tek bir yerde tutulması gerekiyor. ve kişisel dosyalarınında tek bir yerde tutulması gerekiyor.
>
> Boyle bir durumda ne yapardınız
>
> ilgilenen herkese simdiden tesekkurler.

Anahtar kelimeniz LDAP. LDAP ile Active Directory uzerindeki verilere
erisebilir, kimlik kontrolu, dogrulamasi vs yaptirabilirsiniz. Linux
uzerinde LDAP kurulumu isinizi gorecektir. Arastirmaniza bu yonde devam
etmelisiniz.

Kolay gelsin,

> --
> Kemal M. Ergur
> GTK Bilgisayar

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
tiklayiniz