[linux-baslangic] Re: gelecek linux

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 24 Apr 2004 - 13:22:57 EEST

Hakan>
Hakan> Merhaba,
Hakan>
Hakan> Celleron 1.7 512 ddr ram 40 gb Hard-disk open-oem bir makinam var.
Hakan> Gelecek Linux 3.0 kurdum. ama printer ve scaner tanıtımını yapamadım.
Hakan> Lexmark z25 printer ve Mustek 1200 tarayıcım var. USB bağlantısı
Hakan> kullanıyorum. Ayrıca bir adet webcam var no-name onu tanıtmayı hiç
Hakan> denemedim. USB çoğaltıcı kullanıyorum sorun olur mu? Linux kullanmaya
Hakan> başlamak için tercihim doğru mu? Yardımlarınız için Teşekkürler.
Hakan>
Hakan> Hakan C.

Gelecek 3.0 nisbeten yeni bir dagitim ve ben fazla zorlanmadan tum donanimimi
tanidi. printer ve scanner olmadigi icin bende, deneyemedim, ama eminim
onlar da kolayca kurulacaktir.

Gelecek Linux 3.0 muhtemelen dogru bir dagitim. Tek kusuru kurulumda size
secme sansi vermeyerek ihtiyaciniz olan herseyi kurmasi (diger taraftan hata
yapma ihtimalinizi sifira indirmesi, kurulumda)

Alternatif olarak 10 serisi Mandrake'yi de deneyebilirsiniz. Biraz daha az hantal :)
Ve yonetim araclari ayni guzellik ve (genelde) turkcelikte :)

Acizane fikirlerim boyle...

Saygilar.
Umut Demirhan.

dangerous content, and is believed to be clean.