[linux-baslangic] Re: linux 2.6.3 kernel

From: A.Gurcan Ozturk (gurcan@gurcanozturk.com)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 15:34:39 EEST

  Selamlar,

Murat Koc bugunlerde -yanilmiyorsam- Bogazici Universitesi'nde
bir seminerde kernel 2.6.X derleme anlatacakti. Eger seminer
dokumanlarini bir yerlere upload eder ve kullanima sunarsa
sizin icin de diger yeni baslayan arkadaslar icin de
kernel derleme islemini, nicin gerektigini, gerekir mi gerekmez mi
sorularini kolayca yanitlanabilecek hale getirecektir. Beklemekte
ya da kendisine sormakta fayda var diye dusunuyorum.

Saygilarimla.