[linux-baslangic] linux 2.6.3 kernel

From: Gurkan YILMAZ (sessizce_gurkan@hotmail.com)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 13:33:03 EEST

merhaba arkadaşlar,

benim pc'de redhat 9.0 kernel 2.4.20-8 yüklü linux mevcut. internetten yeni
kernel sürümü olan 2.6.3 sürümünü indirdim. belgeler.org adresinden kernelin
nasıl derlendiğini anlatan bir döküman buldum. Yazanlara göre yeni kernel'i
derlemeye çalıştım. fakat problemle karşılaştım.

Kernel 2.6.3 için kurulumu anlatan bir türkçe döküman arıyorum.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler....

       Herkeze iyi çalışmalar....

Gürkan Yılmaz