[linux-baslangic] Re: linux 2.6.3 kernel

From: Volkan YAZICI (yazicivo@itu.edu.tr)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 15:53:51 EEST

merhaba,

ne cesit bir hata ile karsilastiginizi biraz acarsaniz daha cok yardimci
olabiliriz sanirim. bunun disinda lutfen soruyu sormadan once aldiginiz
hata mesajini listeye gelen onceki postalarda aratirsaniz buyuk
ihtimalle cevabinizi bulacaksiniz.

(bu arada en son kernel surumu hatirladigim kadari ile 2.6.5 :)

iyi calismalar

On Thu, 22 Apr 2004 10:33:03 +0000
"Gurkan YILMAZ" <sessizce_gurkan@hotmail.com> wrote:

> benim pc'de redhat 9.0 kernel 2.4.20-8 yüklü linux mevcut.
> internetten yeni kernel sürümü olan 2.6.3 sürümünü indirdim.
> belgeler.org adresinden kernelin nasıl derlendiğini anlatan bir
> döküman buldum. Yazanlara göre yeni kernel'i derlemeye çalıştım. fakat
> problemle karşılaştım.

linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin