[linux-baslangic] Re: locale

From: ZEKI CATAV (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 14:34:09 EEST

22-04-2004 Perşembe günü saat 12:20 sularında, Gurkan Aslan dedi ki:
> GDM kullaniyorsaniz ve acilista dil seceneklerinden Turkce'yi
> seciyorsaniz olasi bir durum yasiyorsunuz... Bu arada yukaridaki
> ciktidaki LC_ALL degiskeninin "tr_TR" degil de "tr" olmasindan dolayi
> problem yasiyor olabilirsiniz.
KDM kullanıyorum. KDE kontrol merkezinde Ülke Türkiye, Dil Türkçe olarak
seçilmiş durumda.
LC_ALL değişkenini dpkg-reconfigure locales ile ayarlamış olmalıyım yada
kendisi o şekilde ayarlamış olmalı. Manuel olarak değiştirebilir miyim?

--
Zeki Çatav
mailto:zcatav@isnet.net.tr

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part