[linux-baslangic] Re: mailman hakkıda yardıma ihtiyacım var.

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 17:52:11 EEST

On Cum, 2004-04-16 at 17:02 +0300, ozkan ozcan - grafiker wrote:
> Elimde open office olmad=FD=F0=FD i=E7in seminer.linux.orgdaki mailman seminer
> notlar=FDn=FD da a=E7=FDp inceleyemedim. =DDnternet ba=F0lant=FDm da yava=FE. OsX destekli
> openoffice var ama 162 MB. =DDnternetten indirmek imkans=FDz gibi. Elimde sadec=
> Micro$oft'un office paketi var. o da bir i=FEe yaram=FDyor (Herzamanki gibi)

Hangi şehirde yaşadığınızı söylerseniz bağlantısı iyi olan birisi hemen
size bir cd de openoffice.org paketini verecektir. Ben Balıkesir'de
yaşıyorum, talip çıkmaz ise ödemeli kargo ile gönderebilirim.

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part

linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin