[linux-baslangic] mailman hakkıda yardıma ihtiyacım var.

From: ozkan ozcan - grafiker (grafikerozkan@kobiline.com)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 17:02:08 EEST

Selamlar

Mailman program=FDn=FD kullanarak bir mail list olu=FEturmaya cal=FD=FE=FDyorum. Ama t=FC=
d=F6k=FCmanlar ingilizce. ve bendeki versiyonunda t=FCrk=E7e deste=F0i yok. (2.1.4)

Her nekadar hacettepe =FCniversitesinin posta sisteminde t=FCrk=E7e olarak var is=
de genel da=F0=FDt=FDma konulmam=FD=FE san=FDr=FDm.

Elimde open office olmad=FD=F0=FD i=E7in seminer.linux.orgdaki mailman seminer
notlar=FDn=FD da a=E7=FDp inceleyemedim. =DDnternet ba=F0lant=FDm da yava=FE. OsX destekli
openoffice var ama 162 MB. =DDnternetten indirmek imkans=FDz gibi. Elimde sadec=
Micro$oft'un office paketi var. o da bir i=FEe yaram=FDyor (Herzamanki gibi)

Elinizde Mailman ile ilgili t=FCrkce dokumanlar=FD (ayarlar, menuler vs) sizce
de uygunsa bana gonderebilir misiniz. veya g=F6sterece=F0iniz bir adresten
=E7ekebilirim.

T=FCrk=E7e dil deste=F0ini nas=FDl y=FCklerim ve men=FCleri nas=FDl t=FCrk=E7ele=FEtirebilirim.
veya sizin kulland=FD=F0=FDn=FDz t=FCrkcelestirilmis surumu varm=FD? varsa nas=FDl
edinebilirim.

Yard=FDmc=FD olabilecek herkese =FEimdiden tesekkur ederim

=DDyi calismalar

=D6zkan =D6zcan
ozkanmac@kobiline.com

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin